Sunday, August 23, 2009

RAHSIA TAPAK TANGAN LELAKI

Jika ingin mengetahui karakter Lelaki sebelum menjalin hubungan yang serius..terokalah telapak tangan kanannya.

EARTH HAND
Mempunyai telapak tangan dengan bahagian tengahnya berbentuk bujur dengan ukuran jari-jari yang pendek.Lelaki ini kebiasannya bersifat konservatif.Ia juga mempunyai daya pemikiran yang tinggi dan kestabilan dalam hidup.

WATER HAND
Tapak tangannya berbentuk segi panjang dengan saiz jarinya berukuran panjang.Lelaki ini tergolong sebagai lelaki baik hati , sabar dan gemar menelaah bahan-bahan bacaan.Lelaki ini juga mempunyai keperibadian yang tenang.

AIR HAND
Memiliki tapak tangan berbentuk bujur tetapi dengan jari-jari tangan yang panjang.Lelaki jenis ini medah mempelajari hal-hal yang baru dan berwawasan.Dia juga senang mendalami hobi yang baru.Hanya dengan perbualan yang bijak,lelaki jenis ini mudah tertarik kepada kamu.

FIRE HAND
Tapak tangan yang berbentuk segi panjang dengan jari-jari yang pendek.Kebiasannya si fire hand ni..cepat berasa gelisah apabila duduk dalam suatu jangka masa yang lama.Lelaki jenis ini sebenarnya berkeperibadian yang tinggi dan seorang yang mudah bergaul.Jadi tidak hairanlah jika dia mempunyai ramai teman yang begitu menganbil berat tentangnya.

wallahualam..

No comments:

Post a Comment